18 Mayıs 2009 Pazartesi

MENENJİOM


ben 46 yasindayim 2005aralik ayinin 6 sinda beynimdeki tümörü ögrendim çok zordu yanlizdim hastanedeönce kime haber verecektim esimemi anneme babamami üniversiteye baslarkenbenden hiç bir sey saklamayacaksin diye söz alan oglumami çok uzakti kimseleryoktu yaninda yok oglum olmazdi esime telefon ettim bir yanlislik vardir dediögle umduk ama çekilen mr çok büyük bir tümör vardi uzun süredir varmis ögle dedidr bu tür tümörler geç büyürlermis aci haber çabuk yayilirmis 5 kardesimin hemenhaberi oldu bir telefon trafigi en zoru oglum ögrenmis ama bana ögle moralveriyordu ki sesini duyunca rahatladim kardeslerim esim oglum arastirmislarhacettepede randevu alindi 3 ocak 2006 ameliyat oldum ameliyatim 8 saat sürmüsameliyata girmeden bir aksam önce 5 kardesim esim oglum yiyenlerim hepsiyanimdaydi onlar bana çok büyük güç verdi 11 kisiydiler yanimda ama çok zordudiyorlar beklemek allah kimseye yasatmasin bir gün yogun bakimda kaldim 2. günodama çiktim ve birkaç adim yürüdüm 3. gün hocam saçini yika deyince çok korktum ama yikadilar 2009 ocak ayinda kontrole gittim 6 ayda gidiyordum hocam artik1 yilda yapacagiz git ve çalismaya devam et dedi sevinerek afyona döndüm buradan hocama ve asistanlarina çok tesekkür ederim tabiki esime kardeslerimeözellikle ogluma diger arkadara çok acil sifalar diliyorum

1 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun. Inşallah eskisinden daha sağlıklı olursunuz. Acaba ameliyat sonrasında antiepileptik kullandınız mı? Kullandıysanız hangisiydi ve nöbet geçirdiniz mi? Teşekkürler...

    YanıtlaSil